Kwaliteit 2018-01-11T13:27:05+00:00

KWALITEIT

CHANGES GGZ STAAT VOOR KWALITEIT

Kwaliteit is een beredeneerd, georganiseerd en beheerst resultaat. Het is het vermogen om aan de verwachtingen en behoeften van de cliënten te voldoen.

Ons doel is de kwaliteit van de zorgverlening te verbeteren (met als gevolg tevreden klanten) én ook de interne organisatie.

De eigen processen van de organisatie zijn hierbij het uitgangspunt. De hands-on mentaliteit en eigen verantwoordelijk en stem van onze medewerkers spelen hierin een essentiële rol.

CHANGES GGZ HKZ-CERTIFICAAT

De HKZ-normen hebben betrekking op zowel de kwaliteit van het zorgproces als op de organisatorische kwaliteit. Ze stellen eisen aan het primaire proces: intake/indicatie, de uitvoering van de diensten en evaluatie/nazorg.

Hiernaast moeten de ondersteunende processen, zoals personeelsbeleid en diensten aan specifieke eisen voldoen.

RAAD VAN TOEZICHT

W.A. Visser
F.W. Gerestein-van der Kooy
A.J.J. van den Berge (voorzitter)

HKZ BETEKENT DAT BIJ CHANGES GGZ:

  • De cliënt principieel centraal staat

  • De zaken intern goed op orde zijn

  • Betrouwbare resultaten kunnen worden gepresenteerd

  • Voortdurend wordt gewerkt aan het verbeteren van de zorg- en dienstverlening

Changes GGZ heeft sinds december 2016 een HKZ-certificaat.

FACTS & FIGURES

0

TEVREDENHEID

91% van de cliënten is tevreden over de aanpak van Changes GGZ

0

CLIENTEN

8,7 is het gemiddelde cijfer dat Changes GGZ krijgt van cliënten

0

HULP

jaarlijks biedt Changes GGZ 500 mensen hulp voor verslaving en eetstoornissen

0

COLLEGA’S

8,5 is het gemiddelde cijfer dat Changes GGZ krijgt van collega’s

KWALITEITSKEURMERK

Changes GGZ is momenteel bezig met het verkrijgen van een ander alles omvattend kwaliteitskeurmerk.

MEER WETEN OF AFSPRAAK MAKEN?

Stel hieronder je vraag, maak een afspraak voor intake of vrijblijvend kennismakingsgesprek

Voer onderstaande code in:
captcha